Υγεία

Τι συμβαίνει μέσα σε 4 ώρες στο σώμα μας αφότου καταναλώσουμε καρύδια

Νέα έρευνα δείχνει ότι η κατανάλωση μόνο μιας χούφτας ξηρών καρπών την ημέρα παρέχει άμεση προστασία από καρδιακές παθήσεις. Eνώ η τακτική πρόσληψη θα μπορούσε να παρέχει μόνιμη προστασία. Η έρευνα επιδεικνύει επίσης σημαντική βελτίωση στα επίπεδα χοληστερόλης αλλά και στην ελαστικότητα των αιμοφόρων αγγείων, η οποία είναι ζωτικής σημασίας για την σωστή ροή του αίματος, μόλις 4 ώρες αφού οι άνθρωποι έτρωγαν καρύδια . Πρέπει όλοι να συμπεριλάβουμε καρύδια στη διατροφή μας επειδή η τακτική κατανάλωση προστατεύει από πολλούς τύπους καρδιαγγειακών παθήσεων .

Η μελέτη αυτή είναι η πρώτη του είδους της για τον εντοπισμό των ενεργών συστατικών στα καρύδια που παρέχουν τα μεγαλύτερα οφέλη για την υγεία μας. Τρώγοντας μόλις τρεις κουταλιές της σούπας (51 γραμμάρια) λάδι καρυδιού μπορείτε να βελτιώσετε την κατάσταση των αιμοφόρων αγγείων σας σε μόλις 4 ώρες. Το έλαιο αποδείχθηκε ιδιαίτερα ευεργετικό για τα ενδοθηλιακά κύτταρα-τα κύτταρα που ευθυγραμμίζουν τα αιμοφόρα αγγεία και παίζουν σημαντικό ρόλο στην ελαστικότητα τους. Αρκετά εκπληκτική ανακάλυψη δεν είναι; Οι ισχυρές φαρμακευτικές ιδιότητες των απλών ωμών τροφών είναι φανταστικές! 
Πηγή :https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24500935

«Και μόνο καταναλώνοντας μια χούφτα καρύδια ή λάδι απο καρύδια για τέσσερις ημέρες την εβδομάδα, μπορείτε να μειώσετε σημαντικά τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων”
Δείτε τι περιέχουν τα καρύδια
1) Τα καρύδια είναι γεμάτα με θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνες, πολυ- και μονοακόρεστα λίπη, βιταμίνες όπως Ε, Α και Β, μέταλλα όπως κάλιο, σίδηρο και ασβέστιο και ίνες.

2) Είναι μια εξαιρετική πηγή απο τα λιπαρά οξέα ωμέγα-3, τα οποία είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου.

3) Τα καρύδια είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά, ιδιαίτερα σε μια ένωση που ονομάζεται ελλαγικό οξύ, η οποία βοηθά στη στήριξη του ανοσοποιητικού συστήματος και έχει αντικαρκινικές ιδιότητες.

4) Μια νέα μελέτη του Πανεπιστημίου του Πανεπιστημίου της Πενσυλβανίας έδειξε ότι το έλαιο καρυδιού βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης, στη μείωση του στρες και στη βελτίωση της καρδιαγγειακής υγείας. Τα καρύδια είναι πλούσια πηγή αλφα-λινολενικού οξέος (ALA), το οποίο είναι γνωστό ότι βοηθά στη μείωση της «κακής” χοληστερόλης .

5) Τα καρύδια περιέχουν επίσης μια μορφή μελατονίνης, μιας ορμόνη που παράγεται από τον επίφυτο αδένα για να ρυθμίζει και να προκαλεί ύπνο. Η διατήρηση ενός υγιούς επιπέδου μελατονίνης είναι σημαντική, ειδικά για άτομα ηλικίας άνω των 40 ετών, στα οποία μειώνεται η παραγωγή μελατονίνης.