Υγεία

Οι 7 λόγοι που τα αμύγδαλα είναι η φυσικη ασπίδα του σώματος μας

 Η αμυγδαλιά ανήκει στην οικογένεια των Rosaceae, δηλαδή ανήκει στην ίδια οικογένεια με την ροδακινιά, την βερικοκιά, την μηλιά κλπ. Είναι ένα δέντρο που φθάνει τα 3—8 μέτρα ύψος. Οι  περισσότερες μελέτες που έγιναν για την βιολογική δράση των αμυγδάλων, έδειξαν την προστατευτική τους δράση όσον αφορά την προστασία από τα καρδιοαγγειακά νοσήματα, επειδή μειώνουν την χοληστερίνη LDL-C και της TC αν και είναι καρποί με υψηλό ποσοστό λιπιδίων.

Οι 7 λόγοι που τα αμύγδαλα είναι η φυσικη ασπίδα του σώματος μας

1.Μεγάλη πηγή θρεπτικών ουσιών Τα αμύγδαλα έχουν ένα εντυπωσιακό θρεπτικό προφίλ που αποτελείται από ίνες, πρωτεΐνες, μονοακόρεστα λιπαρά, βιταμίνες Ε και Β2, μαγγάνιο, μαγνήσιο, χαλκό και φώσφορο. Μια μικρή χούφτα από αμύγδαλα παρέχει ένα μεγάλο μέρος της απαιτούμενης ημερήσιας ποσότητας αυτών των ουσιωδών στοιχείων.

2.Φορτωμένο με αντιοξειδωτικά Τα αμύγδαλα είναι μια φανταστική πηγή αντιοξειδωτικών που προστατεύουν  απο την καταστροφή των κυτταρικών μεμβρανών και επιβραδύνουν τη γήρανση. Είναι καλύτερο να τρώτε αμύγδαλα αξεφλουδιστα  καθως εκει τα αντιοξειδωτικά συμπυκνώνονται σε μεγάλο βαθμό στο δέρμα. Η κατανάλωση αμυγδάλων βοηθά επίσης στην καταπολέμηση των επιπτώσεων του καπνίσματος στο ανθρώπινο σύστημα.

3.Υψηλά σε βιταμίνη Ε Τα αμύγδαλα είναι μια καλή πηγή βιταμίνης Ε, που είναι λιποδιαλυτά αντιοξειδωτικά και προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες, καθώς και χαμηλότερο κίνδυνο απο καρκίνο, καρδιακές παθήσεις και Αλτσχάιμερ.

4.Ελέγχουν το ζάχαρο και την αρτηριακή πίεση Τα αμύγδαλα είναι υψηλά σε μαγνήσιο, το οποίο συμμετέχει ενεργά σε περισσότερες από 300 διαδικασίες στο ανθρώπινο σύστημα, συμπεριλαμβανομένης της πίεσης του αίματος και του ελέγχου του σακχάρου στο αίμα. Η κατανάλωση αμυγδάλων προκαλεί σημαντική μείωση στην αντίσταση στην ινσουλίνη και τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα. Αυτό ισχύει τόσο για τους διαβητικούς όσο και για τους μη διαβητικούς, αποδεικνύοντας ότι τα αμύγδαλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν όχι μόνο για τον έλεγχο του διαβήτη τύπου 2, αλλά και για την πρόληψή του. Μια έλλειψη μαγνησίου στο σώμα οδηγεί επίσης σε προβλήματα αρτηριακής πίεσης, τα οποία με τη σειρά τους ευθύνονται για σημαντικά ζητήματα υγείας όπως καρδιακές προσβολές, εγκεφαλικά επεισόδια και νεφρικές ανεπάρκειες. Έτσι, τα αμύγδαλα τα οποία είναι πλούσια σε μαγνήσιο, θα μπορούσαν να αποτρέψουν όλα αυτά.

5.Υψηλή περιεκτικότητα φωσφόρου Τα αμύγδαλα είναι μια καλή πηγή φωσφόρου, το οποίο είναι ένα βασικό στοιχείο στην κατασκευή και διατήρηση ισχυρών οστών και δοντιών, αποτρέποντας την οστεοπόρωση διατηρώντας μας υγιείς.

6.Μειωμένα επίπεδα χοληστερόλης Τα υψηλά επίπεδα LDL λιποπρωτεϊνών, τα οποία είναι η κακή χοληστερόλη, συμβάλλουν σημαντικά στον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων. Μελέτες δείχνουν ότι η κατανάλωση 1-2 χούφτας αμυγδάλων καθημερινά μειώνει την κακή χοληστερόλη. Επίσης, τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά πολυφαινόλης, βοηθώντας στην πρόληψη της οξείδωσης της χοληστερόλης, προστατεύοντας την καρδιά σας.

7.Βοήθεια στην απώλεια βάρους Τα αμύγδαλα, όπως άλλοι ξηροί καρποί, περιέχουν θρεπτικά συστατικά που απαιτούν από το σώμα να χρησιμοποιεί υψηλές ποσότητες ενέργειας για να τα διασπάσει και να τα αφομοιώσει, αυξάνοντας το ρυθμό μεταβολισμού. Επίσης, δεδομένου ότι τα αμύγδαλα είναι υψηλά σε πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, γεμίζουν γρήγορα το στομάχι και κόβουν τους πόνους πείνας, ενεργώντας ως φυσικοί καταστολείς της όρεξης. Έτσι, αν και τα αμύγδαλα έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος, είναι σίγουρα μια βοήθεια σε οποιοδήποτε πρόγραμμα απώλειας βάρους.